Skolprat

Har en extralång lunchrast idag eftersom Lisa (vår sv och historia-lärare) inte varit här. Hon hade bara lämnat några uppgifter åt oss,  vilka vi gjorde rätt snabbt och därav kunde gå och äta tidigare än vanligt. Därför är det nu 1 timme och 5 min kvar tills vi har religion (trots att vi satt och åt jättelänge). Men jag ska inte klaga, det är skönt med lunchrast. Det enda som stör mig just nu är att vi slutar först kl 3 :( och därför  kommer jag missa bussen med precis en kvart. Och nästa buss går först 5 i 4, snacka om irriterande alltså! Då hade jag hellre velat göra bort alla lektioner nu och slutat typ kl 2 iaf :/ Men, men inte så mycket att göra åt. Apropå lärare som är borta så hade jag inte någon lektion i morse heller tydligen eftersom vår lärare Björn i "kvinlligt, manligt & mänskligt" var hemma för vård av barn. Jag hade alltså hål i 1 h och 20 min i morse pga det. Jag tänkte gå och blogga då men dessvärre hade hela skolans internetsystem krashat tydligen:S Haha, jättebra Nolaskolan(!) xD Det gick alltså inte att använda internet nånstans i hela skolan. 
Känns väldigt skönt att ha gjort bort alla läxor med (framförallt geografin). Borde i och för sig läsa färdigt historia-häftet (har 6 sidor kvar) men det är inte så farligt. Bara man tar itu med det och koncentrerar sig så går det nog bra:P

Sköt om er! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu behövde du ju inte ta bussen... du fick ju ta bmwn min hem :P

2007-09-04 @ 23:47:55
URL: http://www.ne-clan.se
Postat av: Rika

Ja, jag vet:) Tack för det älskling <3

2007-09-05 @ 15:48:18
URL: http://hockeyrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0