Popcorn + pommes frites-krydda = Gott!

Jag sitter och äter det just nu:) För er som inte provat det kan jag verkligen rekommendera det, hur gott som helst!

Annars då? Jo, det är ganska så lugnt. Sitter och slappar hos Jimmi, ska väl snart ta och fara hem. Tyvärr måste man ju upp till skolan i morgon, långdag har vi och allt. Det känns riktigt drygt. Slutar inte föränn halv 4. Men, men inte så mycket att göra åt , bara att försöka genomlida eländet. Fan, måste läsa en psykologi-artikel med kom jag på. Det var det jag hade tänkt göra i helgen men orken och tiden har som inte riktigt funnits:P Aja, jag läser nog den i morgon tror jag.

Har spelat en fotbollsmatch idag med föresten, det blev oavgjort 1-1. Vi spelade inte så bra, motståndarlaget hade ganska så klart bollövertag jämtemot oss men va fan vi förlorade inte iaf, alltid nåt :P. Dessutom avgjorde det oavgjorda resultatet serien ändå (vi har vunnit! :) ) trots att vi har två matcher kvar. Känns riktigt bra:D Nu ska vi bara ta och förhoppningsvis spela ut de två sista matcherna. Man vill ju försöka avsluta snyggt, trots allt.

Nåja, nu ska jag försöka umgås me min pojkvän (om jag nu kan få honom at slita sig från "wow" dvs:P )

Ha en fortsatt bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Fr'o'hlen

hehe... jag kan nog slita mej från WoW om du kan slita dej från dina matcher och sporten på tv... ;)

2007-09-02 @ 23:15:26
URL: http://www.ne-clan.se
Postat av: Rika

Haha, okej jag ska försöka;)Massa kramar om dig*

2007-09-03 @ 12:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0