Ny header

Äntligen har jag lyckats byta bilder på min header:) Kändes inte så bra att ha värsta sommarblommorna som jag haft tidigare. Det tog sin lilla tid och halvbökigt var det ju men gud så värt det var! Nu slipper jag irritera mig på headern framöver. Okej, vart kanske inte helt perfekt men det duger gott och väl för mig tills vidare.

Måste också skriva att jag saknar min pojkvän Jimmi väldigt mkt just nu. Hade han vart här hos mig hade han lätt kunnat värma mig just nu (jag fryser). Eller rättare sagt han hade inte haft något val;) 
- Men jag hoppas du har det bra i dubbelsängen iaf, älskling :) Massa kramar och kyssar till dig*

Måste gå till sängs nu... God natt på er allihop! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0