Niklas Anger är tillbaka

Det har varit klart ett bra tag redan, jag vet men jag måste ändå få skriva: Äntligen är Anger tillbaka i svensk hockey! Har saknat honom, han som tom. spelade i Tre Kronor och allt för några år sedan men som sedan bara "försvann" i princip. Hur som helst så kommer han spela för djurgården i höst och jag ser fram emot att få se hans små "artistnummer". För det jag framförallt kom ihåg av honom var att han var jävligt tekniskt och satte riktigt snygga straffar. Hoppas han inte har blivit sämre nu bara under den här tiden han varit borta från ES.

Anger ska tydligen spela i samma kedja som Kristoffer Ottosson med. Haha, här är ett roligt utdrag om det från Tomas Ros blogg:

Anger: Kul för Ottosson också.
Ros: Hur menar du?
Anger: Ja, nu blir Ottosson Tre Kronor-spelare under vintern.
Ros: ?
Anger: Ja, vi spelar ju ihop. Kan bara bli succé.

Givetvis säger Anger det påstååendet med ett leende.


Haha, det är lite härligt med såna här småkaxiga hockeyspelare med glimten i ögat (men kaxigheten ska såklart inte gå i överdrift). Iaf tror/hoppas jag att Anger kan bjuda till på många olika positiva sätt den här säsongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0