Måndagssnack

Var ett tag sen jag skrev här nu men tiden går så himla fort ibland, inte lätt att hinna med. Well, well... i söndags spelade jag då säsongens sista match, blev vinst med 6-0 :) dock kände jag mig rätt seg förmodligen mkt pga förkylningen jag haft. Men jag är frisk just nu iaf som tur är(!) Nåväl, vi spelade rätt så bra trots att planen var blöt/hal och att matchen inte betydde något. Efteråt for vi och käkade på Näske krog, det var jättegott:) Jag åt nå kotletter och klyftpotatis, sen fick jag (liksom alla andra) glass till efterrätt. Sedan var det dags för diplomutdelning. Alla i laget fick ett speciellt diplom var. Jag fick diplom för att jag tydligen var lagets "entaktare". förklaringen löd: "kommer i hög fart på kanten men utan att växla tempo". Tycker inte det stämde in nå vidare faktiskt. Visst jag kanske inte är den som växlar tempo mest under en match, men jag växlar iaf tempo hyfsat många ggr/match. Så där håller jag inte med mina fotbollstränare (vilka var dem som gjort diplomen). Aja, skitsamma egentligen...det var iaf en kul grej att de delade ut personliga diplom till alla:)

Jag blir inte arg så lätt, det vet dem som känner mig väl. Jag är oftast en rätt lugn och stabil person men när personer retar mig så in i bomben så måste jag bara markera tillslut. Bägaren rinner helt enkelt över till sist, och alltså så även för mig. Men jag blir definitivt inte arg bara pga nån liten fjantgrej. Nej, när jag blir arg så blir jag arg med besked och då har jag också en rejäl anledning! Sen får folk tycka vad dem vill, märker man inte samma saker som jag så gör man inte. Vi är alla olika, även om jag tycker att det borde vara nästintill omöjligt att inte märka såna tydliga saker.

Idag har det varit en väldigt tröttsam dag (somnade kl 1natten till idag). Var drygt att sluta halv 4 idag med :/ dagen blir så seg och lång då. Teckenspråk som jag läser på individuellt val är kul men lite krångligt eftersom vi inte har några böcker. Man måste sj skriva ner en beskrivning till tecknet som läraren visar. tex. hur man gör ordet boll på teckenspråk. Sen gäller det bara att fatta beskrivningen man skrivit till ordet sen också vilket jag märkt inte varit det allra lättaste:S. Aja, läraren verkar väldigt sjysst iaf:) Vi lär oss mkt på lektionerna med, vilket ju är bra. Men skoldagen har hursomhelst gått hyfsat överlag även om jag varit lite "småborta" ibland pga min trötthet.

Jag vet verkligen inte hur vi ska lösa det här. Jag mår så otroligt dåligt när det bli sådär att du inte ens kan ana. Omöjligt att beskriva "känslan" jag får i ord men det är en utav de allra värsta känslor jag får iaf. Jag klarar av "känslan" med en ytterst liten marginal än så länge men knappast många ggr till:/ Jag kan verkligen inte bara styra undan det jag tänker på/känner, men samtidigt vill jag inte att detta ska upprepas. Vet inte vad som ska göras, vem som ska göra det isf och hur. Allt jag vet är att något måste göras(!) Jag orkar nämligen inte med att det blir såhär en gång till. Jag vet inte var jag ska ta vägen nånstans om det sker igen. Det skrämmer mig. Jag vet att vi kan lösa det här om vi bara vill/vågar! Trust me, I know.
- Släpp in mig!

Oj, vad tiden går fort (hehe, precis som jag skrev vid inläggets början:P) Nu måste jag ta och ringa till min underbara älskling och sen sova. Förhoppningsvis har man tur och orkar med skoldagen imorrn någorlunda då.

- Jimmi, du betyder så himla mkt för mig <3

God natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0