Lyckad festkväll!

Hade en väldigt lyckad kväll/natt igår:D

Först var jag i en hembygdsgård med mina fotbollslagkompisar. Vi åt pizza, drack och körde musiktävlingar. Vi blev indelade i olika lag och skulle gissa vilken låt det var som hade en viss text osv. Det var mkt trevligt:) Det gick riktigt bra för mitt lag med, vilket inte gör saken sämre;) Sedan körde vi "Singstar". Då är man två st som ska sjunga en låt (man har varsin mikrofon) och det gäller att sjunga den bra. Man ska "sätta tonerna" så ofta som möjligt. Ju bättre man sjunger desto mer poäng får man. När man sjungit klart låten räknas den totala poängen ihop och man ser vem som vunnit. Haha, jag och Emma sjöng "Metallica - Nothing else matters" och det gick ju inte sådär jättebra:P Killen som sjöng har ju så himla mörk röst så det var jättesvårt att härma honom. Det var föresten några av mina lagkompisar som såg en liten råtta i hallen med, och det vart ett himla "hallå" om det ett tag, mitt upp i musiktävlandet. Jag orkade dock inte gå och kolla på råttan i fråga.

Sedan bar det av till Plattan. Jag ville komma in innan 22 så jag skulle slippa betala men det gick ju åt skogen :(. Jag var där utanför kvart i tio men det var så himla lång kö att jag tidigt insåg att jag omöjligt skulle kunna komma in innan 10:( Jag fick därför betala 80 kr (inträde) + 20 kr ( garderoben). Var lite taskigt, men jag vet iaf att jag nästa gång ska vara där ännu tidigare! Allt för att slippa betala 80 spänn;) 80 Kanske inte låter så mkt för vissa av er men för en fattig tjej som jag är det faktiskt en hel del:P
På plattan träffade jag iaf Ylva:) Vi gick genast till baren och köpte oss varsin ananasdrink. Den var god, smakade som ananasglass:) vi passade även på att ta ett glas vatten var. Sedan letade jag upp Isadora och vi två tog varsin tequila. Det var lite annorlunda men skoj! Kommer säkert köra det fler ggr:) även om det var lite småstarkt med spriten. Annars så pratade jag mest med folk. Jag träffade: Isa, Sandra, Anna, Tobias, Sandra, Elisabeth m fl

Efter Plattan runt 2-tiden så bar det förstås av till Max:) Var rätt hungrig då så det kunde behövas. Som tur är så hade jag och Ylva Hanna som var snäll och skjutsade oss dit och sedan hem. Ylvas kille Magnus följde också med. Han hade dock inte varit på Plattan. Efter att vi ätit klart skjutsade Hanna mig hem till Jimmi som tydligen var jättetrött ( sötnos där :) ) så det blev inte så mkt mys den natten. Jag var dock sj rätt trött också så det gjorde inte så mkt (hehe, jag somnade typ 10 sek efter att jag lagt mig för att försöka somna).

Allt som allt var det en riktigt lyckad kväll/natt:D Har mått jättebra idag också så då ska man inte klaga! Ser fram emot fler såna här roliga kvällar =) Ett stort tack till alla er som gjorde min kväll så trevlig! :)

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Tack själv! :D

2007-09-30 @ 12:50:08
URL: http://hockeyflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0