Lägg ner

Man vet inte om man ska skratta lr gråta, men jag föredrar att skratta så det blir nog det alternativet ändå. Man ska definitivt tänka över vissa saker både en och två ggr innan man säger dem, men det verkar inte alla ha fattat. Oh my god...snacka om att försöka glänsa.
Jag tycker det är tråkigt att det är som det är men på ett sätt så känns det som att jag ändå inte orkar bry mig. Vi är och kommer nog också alltid vara alltför olika. Man ska ju aldrig säga aldrig men just nu känns det otroligt långt bort. Skulle aldrig falla mig in att sjunka så lågt. Det är tragiskt att se, pinsamt faktiskt. Det ligger bortom mitt förstånd hur man kan beté sig sådär.
Och Ylva btw...jag ångrar att du lr jag inte sa "det där" högt. Hade på sätt och vis inte varit så bra men det hade ändå varit skönt på nåt sätt:P Du vet nog vad jag syftar på.
Använder en del av texten till Lars winnerbäcks låt "Dunkla rum", eftersom jag tycker den passar in här:
- "Du har en annan röst, annan färg, ett annat land med andra klockor som ringer"



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad tänkte ni säga för något?

2007-09-18 @ 20:45:56
URL: http://svedd.blogg.se
Postat av: Rika

På svenskan hade Ylva tänkt säga typ: "Ja, det händer ju att man bland vuxna har personalfester fastän alla inte är välkomna".

2007-09-18 @ 21:57:19
URL: http://hockeyrika.blogg.se
Postat av: Ylva

Haha, ja, borde fan ha gjort det. :P Även om det var lite onödigt ^^ Shit the same! ;D

2007-09-19 @ 13:57:26
URL: http://hockeyflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0