Handling på Coop

Jag valde att åka hem med mamma ist för att ta fem i fyra-bussen därför kom jag hem rätt så sent. Mamma skulle nämligen handla på Coop, så då följde jag förstås med. Det tog sin lilla tid som vanligt men jag fick en lakritsglass som tur var:) Den var väldigt god. Sedan körde jag hem, alltid bra för mig att få köra trots att jag ju redan har körkort. Blir lätt hänt att man kör lite pga att man inte har någon egen bil och glömmer därav bort saker och ting. Så därför försöker jag oftast köra när jag och mamma ska någonstans.

Ska strax ta och se lite hockey på SVT, de sänder tydligen HV71-Frölunda direkt! Var oerhört längesen man kunde se någon vanlig elitseriematch på SVT, så det är lite kul :) Ska försöka läsa lite geografi också, har prov på torsdag. Men det känns som att jag mest kommer att se på hockeyn och sen glutta lite på Idol vid 8, haha! Kanske läser geografin vid reklampausarna iaf:P aja, de märks.

Ska dra å se tv nu...ha de bra så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0