Geografi klar:)

Är äntligen klar med geografin. Det tog sin lilla tid men det var det värt. Haha, den vart i allafall tusen ggr bättre nu när jag fick ta hem den och skriva klart än vad den hade blivit om jag bara fått skriva idag på skolan. Sen  tror jag dock inte att den är så himla bra iaf:P, men jag hoppas på ett vg iallafall med tanke på tiden och tänket jag lagt ner. Man får hoppas på det bästa.
Tänkte läsa historian också men så kom jag ju på att Lisa (vår historialärare) inte är här i morgon så då behöver
man egentligen inte läsa det nu:) Har iaf läst 4 sidor av 12, alltid nåt. Får fortsätta sen nån gång när jag ids:P

Nej, men nu ska jag ta en varm skön dusch....

See you later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0