Fakta om mig

10 favoriter:
Färg:
Svart
Mat: Pizza, tacos & grillat kött
Band: Gyllene Tider
Film: Nån Wallanderfilm
Bok: Läser inte så mkt men "Sveket" som Tomas Blom skrivit är bra.
Sport: Hockey
Årstid: Vinter
Veckodag: Fredag
Glassmak: Vanilj
Tid på dygnet: 18.00

9 för tillfället:
Humör: Glad men tänkande
Smak: lakrits
Kläder: svarta mjukisbyxor & en ljuslila trekvartströja
Nagellack: -
Tid: 16.08
Omgivning: Mitt rum
Irritationsobjekt: läxor

8 första:
Bästa vän: Bella
Husdjur: Katt
Piercing: ingen
Förälskelse: Daniel, tror jag
Musik: Aqua
Bil: En blå Volvo
Kyss: 0-1:an

7 senaste:
Cigarett
: -
Mat: Pannkaka och sylt (skollunchen)
Dryck: Oboy (faktiskt :O)
Biltur: Imorse när jag åkte med mamma till skolan
Kyss: I tisdagskväll när jag var förbi en sväng till Jimmi <3
Spelad låt: Style - Hänger utanför din dörr
TV-program: Idol i förrgårkväll

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja, det kan man väl säga
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja, när stadskampen var i Umeå så stod jag i publiken och syntes ibland.
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: Oj, det är mkt det. Finns betydligt fler klädesplagg jag säger nej till än ja till om jag säger så.
Mat: Jag äter det mesta men fiskgratäng kanske isf.
Musik: Hårdrock
Dryck: Kaffe
Personlighetsdrag: otrevlig

4 saker:

Du gjorde igår kväll: Pluggade, tränade samt körde bil
Du kan höra just nu: Datorns surrande ljud
Du inte kan leva utan: Mina nära, sport/träning, god mat och musik
Du gör när du har tråkigt: Försöker hitta på nåt jag kan göra

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mamma, Maria, Jimmi mm.
Du tycker om: Familj, vänner och Jimmi
Du inte gillar: Det kan jag inte skriva här men det finns flera personer kan jag avslöja.

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Höst

1 önskan: Att alltid vara lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0