Dryg geografi

Sitter på skolan och skriver just nu, har lunchrast nämligen. Har haft en ganska dryg förmiddag. Har haft geografi hela fm. å där skulle man skriva en massa fakta om ett valfritt land genom att kolla i en kartbok. Sen skulle man analysera och dra slutsatser och det hann jag inte riktigt med, därför ska jag göra klart det hemma. Gud så stressigt det var under lektionen, tur att man fick avsluta det hemma iaf om man behövde det. Jag vill åtminstone försöka få ett VG på det iaf. Men det hinner jag nog ta itu med ikväll, för ikväll har jag int någon träning eller nåt.

Idag efter skolan ska jag försöka göra vettiga saker:

1. Läsa historiatexten (som vi har tills imorgon)
2. Göra klart landrapporten
3. Städa rummet/ börja läsa på svenskaboken.

Sen ska jag lägga mig absolut senast 11 har jag bestämt. Åh, jag skulle vilja ha helg igen, har nyss varit det jag vet, men jag vill iaf ha helg. Är så ofantligt skönt att sova ut :)

Nej, nu börjar vi psykologin snart så jag ska ta och kila till skåpen.

Vi hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0