Vill kunna rita

Idag är min hals mkt bättre än den var igårkväll, dock är den fortfarande inte så bra. Jag är mindre hes än så länge iaf, alltid nåt...får väl se hur länge det håller i sig. Man hoppas på det bästa. Dock känner jag mig väldigt trött och småhängig. Kan iofs bero på att jag knappt ätit nån frukost än men aja:P

Jag var jävligt trött i morse. Tänkte egentligen gå upp 6 (samtidigt som Jimmi) men jag var för död:P Ist sov jag vidare och gick inte upp föränn halv 10. Att jag var så himla trött beror nog dels på min förkylning, dels på att jag inte somnade föränn kl 1 och dels på att jag gick ut med "Odin" kl 5 (vaknade då av hans ylande). Orkade inte ens dricka upp "tee't" (osäker på hur man stavar det) som min pojkvän var så gullig att komma med vid halv 8...jag somnade ifrån det och det kallnade på nattduksbordet:/ Värmde upp det i Mikron sen när jag väl gick upp iaf.

Jag var lite duktig igår faktiskt. Jag skrev lite om vad jag ska skriva på "kvinnligt/manligt/mänskligt-reflektionen". Borde plugga teckenspråk med...men det har jag inte orkat än. Suck, är så drygt att känna att man har skolsaker att göra på lovet:S. På lovet vill man bara vara ledig och kunna slappna av ju:( Men, men...inte så mkt man kan göra åt saken.

En sak jag kommit på är att jag hemskt gärna skulle vilja vara duktig på att rita. Skulle vilja kunna rita allting (människor, djur, hus, föremål etc)! Tycker det är så läckert med personer som kan rita fint och bra (tex min pojkvän). Det jag kan är väl att skriva och stava hyfsat ist, men det känns inte lika kul:( även om det väl är bra att kunna det med.

Snart går min "gratis-sms-period" från Halebop ut:( Måste därför snart fylla på mobilen med 300 igen så man kan fortsätta skicka gratis-sms. Är ju så ofantligt skönt att känna att man bara kan slänga iväg hur mkt sms som helst, utan att behöva förlora ett endaste öre. Har slängt iväg 520 sms denna månad;)...helt gratis! :D

Ska gå och ta frukost nu! Ha det gott! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nja jag ska nog inte fara ut, vill hellre spendera min kväll åt att se på tv och mysa med Johan :) Har/jag bor i Mullsjö en bit från Nordmaling. Nä det är ju itne så kul att fara ut om man är förkyld. Kram

2007-10-30 @ 19:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0