Vill ha myskväll

Sitter här vid Jimmis dator och börjar bli hungrig. Åt pizza igår med Ylva men det känns som att det inte vore helt  fel att äta det idag med:P  Måste hem och byta kläder snart också. Känns inte så bra att gå omkring i mjukisbyxor och det rosa "finlinnet" jag hade igår på Plattan. Haha, de matchar inte varandra så bra direkt. Vill bara ha på mig nåt slappt ikväll och mysa med Jimmi. Skulle inte vara helt fel att tillbringa kvällen med tända ljus, popcorn och nån bra film direkt - Tvärtom!  Måste försöka komma ihåg att se Svensson Svensson ikväll också btw. Det börjar kl 8 på ettan. Det är underhållning det:D

Nej, nu ska jag försöka övertala Jimmi att skjutsa hem mig en sväng:P Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0