Vill bli frisk

Ville bara säga att jag är så jävla less på att vara sjuk nu! Jag står fan i mig inte ut längre. En och en halv vecka har jag varit sjuk nu, en och en halv vecka! Jag som brukar vara sjuk högst en vecka:/ Fattar inte vad det är för fel:S Vet att jag klagat mkt i de senaste inläggen på att jag är sjuk men jag kan inte låt bli. - Det är så jävla jobbigt!

Kan inte låta bli att bli irriterad också när man sj måste hjälpa till med saker trots att man är sjuk och hostar om vart annat, medans andra som är helt friska slipper:/ Vadå orättvist!?

Vill bara lägga mig och sova och inte vakna upp föränn jag är frisk igen. Vill träna också, fan vad jag saknar det! Åååh:( Vill kunna ta ut mig så jävla mkt, sedan hämta andan och dricka massvis med vatten.

- Att vara sjuk såhär länge är verkligen en av de värsta saker jag vet!


Ni som är friska ska vara jävligt tacksamma över det alltså. Jag avundas är så himla mkt just nu, ni skulle bara ana.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Krya på dig!

2007-11-02 @ 14:45:02
URL: http://hockeyflickan.blogg.se
Postat av: Rika

Tack Ylva:)

2007-11-02 @ 14:58:41
URL: http://hockeyrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0