Utmaning

Reglerna är följande:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer du vill i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.


Jag antog utmaningen av min klasskompis Elisabeth :)

1. Jag är väldigt svag för vaniljglass, lakrits och popcorn.

2. Jag älskar att se på hockey.

3. Jag skulle egentligen behöva sova minst 8 timmar på vardagar för att orka med men oftast sover jag bara 6-7:/

4. Jag är väldigt duktig på att skrämma upp mig själv, helst när jag går i mörker lr är ensam vaken på natten.

5. Jag har väldigt höga krav på kläder och skor (hittar alltid nåt som är fel).

6. Jag är duktig på att stava svenska ord (kommer ihåg en stavning när jag väl sett den en gång).

7. Jag är mobilberoende. Jag vill att folk ska kunna nå mig likaväl som jag vill kunna nå andra närsomhelst.

Nu utmanar jag Alla som vill göra denna utmaning:)

- Gör utmaningen för att det är kul:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0