Sömnbehov? Svar: Ja!

Skoldagen har inte ens börjat egentligen och redan längtar jag tills jag kommer hem, haha! Bra inställning, lr inte:P Är så himla trött idag alltså, känns som att jag kommer somna när som helst ungefär. Okej, nu överdrev jag kanske litegrann men aja...hur som helst är jag jävligt trött iaf! Har bara mig själv att skylla dock. Finns ju några ord som heter: "Man kan gå och lägga sig vid 9", men det är som att de inte existerar för mig:S Inte på kvällarna iaf. Blir nog en rätt lugn skoldag iaf som tur är. Har historia (då har vi grupparbete, så det är rätt skönt), internationella relationer (lär bli lite segt) och sedan projektarbete (vilket mest är kul). Och sedan är skoldagen slut:) Skönt värre! Tack och lov att man inte måste gå till 3 lr halv 4. Vi får sluta när vi vill idag eftersom vi har självständigt arbete på projektarbets-timmen, det tycker jag om;D

Måste säga att jag inte är lika hes längre:) Vilket känns jätteskönt. Kanske kan man tom. hinna bli helt frisk och träna imorgon? Skulle sitta fint att hinna träna en gång den här veckan åtminstone med tanke på söndagens match. Då smäller det! :D

Nu ska jag kila, grupparbetet väntar! Hej då!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0