Sjukligt sjukt

Orkar egentligen inte skriva nånting alls här just men nu gör jag det ändå ändå bara för att....

Skoldagen har varit rätt bra. Har faktiskt gått bra trots att jag varit trött. Psykologin var lika rolig som vanligt (älskar våran psykologilärare som kan göra sina föreläsningar så roliga och intressanta:D). Projektarbetet gick sådär. Är väldigt komplicerat att försöka få till ett bra och fungerande schema för 400 elever:S Men efter lovet ska vi gå till sjuksystrarna och fråga om lite råd. De kan säkert hjälpa oss, hoppas det iaf :P

Var väldigt drygt att åka 7-bussen i morse dock, fy fan alltså! Hehe, vad bortskämd man blir när man hela tiden får åka med sin mamma in till stan strax efter halv 8. I vanliga fall behöver jag alltså kliva upp strax efter 7 medans jag nu idag och i morgon måste gå upp strax efter 6. Man känner verkligen av skillnaden på en timme! Jaja, det är tur att detta tidiga uppstigande bara rör sig om idag och i morgon iaf:) Sen är det ju lov och sen när skolan börjar igen kan jag åka med min mamma som vanligt igen:):D Oj, ni kanske undrar varför jag inte kan åka med min mamma idag och imorgon? Då ska jag avslöja för er att hon fyller 50 år idag och då har hon och hennes pojkvän passat på att åka till hans stuga i Kittelfjäll. De for i morse kring 9 och kommer hem igen på tisdag nästa vecka. Det är alltså därför som jag inte kan åka med henne.

Måste säga att det är hemskt störande att trafikljusen vid stan är ur funktion. Helst när man är en fotgängare. Fotgängare ska ju egentligen ha företräde jämtemot bilisterna men det struntar nästan alla bilister i! :/ Irriterande! Dumt att följa reglerna som gäller när ett trafikljus är ur funktion.

Konstigt egentligen hur dagar kan vara så olika. Igår orkade jag inte tänka/fundera ett endaste dugg ungefär, då ville jag bara "vara" och leva i nuet. Jag ville strunta i alla bekymmer och saker man egentligen borde försöka lösa. Idag däremot tänker jag för mycket ist:S
Varför ska livet vara så komplicerat? Den här världen är sjuk, men jag har starkt börjat fundera på om inte jag är sjukare. Sjukt, jag vet. - Sjukligt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0