Segt

Är så himla seg idag alltså, tack och lov för att det är höstlov om några timmar! Har bara två lektioner kvar, historia och idrott. Känns väldigt skönt. Vill bara att den här skoldagen ska ta slut så jag får åka hem och slappa. Haha, det var lite roligt i morse. Jag vaknade av min irriterande väckare vid 6 sen satte jag mig upp i sängen och blundade i ca en kvart. Var helt borta alltså:P, men tillslut gick jag upp och klädde på mig iaf. Insåg att jag gatt göra det för att hinna. Fick kuta de sista 100 metrarna till bussen också, men jag hann med den iaf och det är ju det viktigaste:)

Min förkylning har börjat bryta ut riktigt ordentligt nu med, känns inge vidare :/ Jag som trodde jag skulle bli frisk:(

Nej, nu börjar historian så jag måste kila...Hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0