Radioprogram klart

Sitter i skolans datasal just nu, har precis justerat det sista på mitt och Ylvas radioprogram. Det blev kungligt värre haha;D Flummigt som bara den ivf. På torsdag ska vi spela upp programmet (som jag nu gjort om till mp3-format)  för vår lärare Svempa samt för vår klass:)

Oj, nu måste jag dra härifrån. Ska upp till sjukhuset där min mamma jobbar och få i mig nån mat innan hockeyträningen. Har tidig träning idag (17.20) därför passar jag på att vara kvar i stan. Skönt att känna att man nästan har hela kvällen kvar sedan (för ovanlighetens skull) efter att man tränat och kommit hem. Kommer bli kul som faan att träna iaf, även om jag känner mig rätt trött just nu. Men hockeyträningar brukar alltid vara roliga när man väl är där och kör igång:)

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0