Plattan

Klassfesten igår var jättekul:) Vi spelade "ölspelet" och sedan "Jag har aldrig", haha vilket blev väldigt intressant;P Sedan bar det av till Plattan strax efter 9. Jenny var snäll och skjutsade ner Ylva, Sverker och mig :) Tack Jenny! Haha, hon fick en femma av mig för besväret (mer hade jag inte råd me:P).
På Plattan träffade jag min kompis Emma, vilket var väldigt trevligt:) Hon fyllde 18 tidigare denna vecka och hade aldrig varit på Plattan förut. Hon var sjysst och bjöd mig på en drink:) (tack!). Vidare träffade jag mina gamla klasskompisar: Jonas, Tobias och Jens. Vilket också var mkt roligt och trevligt:D Var längesen jag pratade me dem. Kvällen avslutades med Max och skjuts hem till min pojkvän (fick åka med Isadoras kille Fredrik). - Stort tack till er två!

- Nu dröjer det dock ett tag innan jag går ut igen...


Kommentarer
Postat av: isadora

jag tror att det blir det samma för mig med :)

2007-10-21 @ 12:32:30
URL: http://isadoras.blogg.se
Postat av: Rika

Ja, det ska ju vara måttligt av allting haha:) Men vi måste lätt gå ut om ett tag igen:P

2007-10-21 @ 14:39:58
URL: http://hockeyrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0