Pinsamt LHC

Fan ta Linköping! De spelade som krattor ikväll, usch! Är bara så pinsamt. Okej om det är mot ett norrlandslag (helst Modo, haha) men mot Frölunda av alla lag!:( Åååh, jag tror jag exploderar! Usch och blä för Frölunda! Hoppas Frölunda får dyngstryk i nästa match. Jag vill inte att de ska klättra till serietoppen, jag vill inte!
Linköpings försvar var iaf helt värdelöst ikväll, om det ens existerade? Det existerade inte jämt iaf. LHC verkar inte ha just nå bra backar i år heller så jag tror faktiskt de kan få det tuffare än de flesta tror. Men bra forwards har de iaf: Mårtensson, Weinhandl, Tim Eriksson, Niklas "Pajen" Persson, Mikael "Musse" Håkansson samt Fredrik Emwall...det är en offensiv som heter duga det! Men jag tror, som sagt var, ändå att de kommer falla på sitt dåliga försvar i längden. Men det kan vända fort, har ju trots allt inte ens gått 10 omg. än, så man vet ju aldrig. Men idag var defensiven riktigt usel iaf. Men vem vet, de kanske överraskar och får till det bästa försvarsspelet av alla lag lagom till slutspelet??
Well, den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0