Lov, lov - sköna lov

Skönt att äntligen ha lov:) Det enda som är tråkigt är att jag har en del skolsaker jag måste fixa nu under lovet. Framförallt måste jag plugga teckenspråk och "kvinligt, manligt, mänskligt". Jag har mest troligt prov i teckenspråk på måndagen direkt efter lovet och ska skriva en reflektion (kvi,man,män) på tisdag samma vecka. Känns som att det vore smartast att ta tag i dessa två saker även om jag har god lust att bara skita i allt som har med skolan att göra för tillfället. Men, men...i guess that's life sometimes. Borde egentligen försöka läsa lite i vårt "sv-nationellaprov-häfte" med. Har inte kollat ett dugg i det ungefär och det måste man ha kollat igenom innan vi ska skriva det där jävla nationella provet. Jag ser verkligen inte fram emot det alltså, verkar hur drygt som helst:(. Usch! Bra att det är det enda man har den dagen iaf, man får nämligen gå hem när man skrivit klart. Aja, som tur är har vi inte nationella i sv första veckan direkt efter lovet iaf :) Skönt!  

Vad ska jag annars göra på lovet då?
Ja, sova såklart! Är ett måste för min del, har varit så grymt trött sista tiden. Sen ska jag  givetvis försöka ta det lugnt så jag blir av med min förkylning nån gång. På söndag ska tydligen jag och Veronica i mitt hockeylag stå i kiosken på Skyttis i samband med nån match. Ska stå där 9.30-13.30, känns lite smådrygt att inte få nån sovmorgon på söndag. Fast jag kan ju iofs sova ut imorrn + hela nästa vecka så man ska inte gnälla egentligen, hehe:P

Jag hoppas också att min och Ylvas Beck-/hockeykväll blir av, skulle vara riktigt trevligt:)

Haha, en rolig sak är att jag troligen ska på Plattan på onsdag med Emma och Isadora:P Jag vet att jag sa att det skulle dröja innan jag gick ut igen, men nu har jag konstigt nog fått tillbaka suget snabbare än jag trodde. Jag kan inte låta bli:P. Dock ska jag inte ta med mig så mkt pengar in på Plattan. Det är "happy hour" ända till 12 då så man får ändå rätt mkt för lite pengar:) Jag hoppas hyfsat många ska ut då, är roligare när det är mkt folk:D



På idrotten idag var jag med trots min förkylning. Jag cyklade på Nolas gym, var riktigt skönt faktiskt.  Har ju inte tränat på en vecka så det kändes härligt att få ta ut sig litegrann iaf. Jag öste inte på järnet direkt men jag tog det mindre lungt än jag tänkt innan. Det är lätt att det blir så för mig. Helst när jag inte tränat på länge.

Ska se lite film nu och umgås med min Sötnos:) -----> Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0