Ids inte plugga just nu

Har religion just nu, men jag orkar bara inte plugga till provet så jag passar på att blogga lite ist:P

Det blir tydligen ingen klassfest nu på fredag. Det var nämligen ett 10-tal som inte kunde därför måste jag och Ylva gå och avboka hembygdsgården och boka upp den om några helger ist. Vi flyttade nämligen fram klassfesten till fredag om tre veckor. Alltså inte nu i helgen och inte nästa, men helgen (fredagen) efter det. Kanske kommer att visa sig efterhand att en hel del inte kan den fredagen heller, men det får man väl ta då isf. Jag tycker vi iaf ska försöka ha en klassfest. Sen om inte precis alla kan komma är inte så mkt att göra åt.

Imorgon ska vi få vara lediga:D Fy fan, vad skönt! Shit, vad jag ska sova ut då alltså:) underbart! Sen måste jag dock ta och plugga på religionen. Blir alltså sov- och religionsdag imorgon;P Och på torsdag är det orientering som gäller. Ylva mår dock inge bra (har halsont och är förkyld, den stackaren) så det lär mest bli jag som får springa till kontrollerna. Men det ska väl gå bra det med, förhoppningsvis:)

Ikväll är det hockeyträning som gäller! Kommer bli skönt att åka av sig lite, var ju iaf 4 dagar sen sist. Såg just att träningen är redan 17.20...Ojojj!:S Det var inte så bra. Det innebär att jag knappt kommer att hinna vara hemma nåt innan jag måste åka in till stan igen. Kommer att komma hem med bussen 15.30. Sen tar det en halvtimme att köra in till stan igen, alltså måste jag åka redan 16.25 (måste ha minst 20 min på mig att byta om). Usch, vad jobbigt! Ibland tycker jag verkligen inte om att bo så långt från stan. Bussrestiden är alltid minst 45 min per dag och det tar alltid minst 25 min med bil. Dessutom har man väldigt få bussar som går med:( 
Men eftersom träningen är så tidig så hinner jag nog hem och se på elitserie-matcherna iaf:) Är ju bl a Linköping - Frölunda ikväll. Måtte Linköping krossa Frölunda!

Nej, nu ska jag ta och ringa min mamma och fixa ombokningen...Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0