Hosta =/

Nu är jag inte hes längre. Men ist besväras jag av en jobbig hosta:( Drygt är vad det är, spec när man under dagen inte haft tillgång till nån hostmedicin. Men imorrn ska mamma gå på apoteket och köpa "Quilla simplex" åt mig iaf. Den medicinen tog jag mkt som liten eftersom jag ofta hade hosta då. Det är en medicin som smakar lakrits och den är inte alls lika äcklig som de flesta andra mediciner. Inte för mig iaf, lakritsälskare som jag är;) Förhoppningsvis kan den göra min hosta lite lättsammare. Skulle vara riktigt skönt.

Kom precis på att jag glömt att skriva vad vi (jag och mina syskon) gav mamma i 50-årspresent. Nu har hon ju öppnat presenten för längesen så nu kan skriva ut vad det var här. - Hon fick en digitalkamera! en liten grå/silver-färgad kamera med 7 mp. Jag är riktigt avundsjuk faktiskt, skulle också vilja ha en sån där kamera. Har iofs kamera på mobilen men den är inte sådär superbra (2 mp) speciellt inte när man knäpper i mörker. Dock har jag inte råd att köpa en digitalkamera just nu men man kanske lär önska sig en i julklapp:) Känns inte helt fel. Behöver ju inte ha nån värsting heller direkt, 4-5 mp räcker gott och väl. Vill gärna att det ska få plats hyfsat många kort i kameran med plus att man ska kunna zooma in hyfsat mkt... annars är jag inte så kräsen.

Nej, nu ska jag ta och borsta tänderna och så. Kommer ju en dag imorrn med...God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0