Halsont och NHL-sumpande

Blev en rätt mysig kväll igår:) Jag och Jimmi beställde varsin pizza. Haha, Jimmi beställde en hel familjepizza och jag tog en vanlig. Han var väldigt hungrig;) Vi båda tog en "Chaplin special" (fast utan lök och med bearnessås). Det var riktigt gott:D Tycker om räkor och champinjoner väldigt mkt numera, vilket jag inte gjorde när jag var yngre. Vi hämtade iaf hem pizzorna lagom till Svensson  Svensson. Svensson Svensson var lika bra som vanligt, haha! De är så roliga. Sedan kikade vi runt på datorn lite. Kollade på gamla klipp på youtube från "Fångarna på fortet", "På rymmen" och "Bingo lotto". Fan, vad jag saknar de två första programmen alltså, de var ju hur bra som helst! Tycker gärna att TV4 kan sända dessa program i repris. Sedan började vi kolla på: "Down periscope" (eller den svenska titeln: Titta vi dyker). Tala om rolig film, haha:D

Sedan var det då dags för mig att äntligen kolla på en NHL-match, har inte sett nån tidigare den här säsongen (shame on me! :/). Det var Pittsburgh-Washington (Ovechkin vs. Crosby). Tyvärr, var jag så dum att  jag la mig ner i soffan och då råkade jag  slumra till och missa en del av matchen. Jimmi spelade Wow medans:P Jag insåg att jag inte skulle orka se hela matchen så jag sa åt Jimmi att jag ville gå upp och lägga mig ist.

När jag vaknade i morse mådde min hals inge bra :/ Är krasslig och småhes, inge kul=/ Hatar att vara sjuk. Som tur är så finns det halstabletter och varm nyponsoppa man kan ta. Det lindrar ganska bra iaf. Jag hoppas jag blir frisk snart, vill ju kunna träna. Har ju hockeymatch nästa söndag mot Modo och då vill jag vara "fit for fight".

Hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0