Brorsan nöjd

Har låtit min bror sitta vid min dator ikväll så nu blev han nog nöjd:) Haha, han är ganska rolig att lyssna på ibland när han blir fascinerad av hans lite annorlunda artister:) Ni skulle bara veta. Måste dock låta han bränna ut en skiva snart med hans låtar. Han har nämligen en hel del låtar i sin mapp nu vilka tar rätt stor plats på min dator. Låter jag han bränna ut de på en skiva så kan jag ju ta bort de från datorn helt sen. Borde föresten sj rensa mina mappar med. Helst musikmappen! Har en hel del dubletter av låtar vilket ju är totalt onödigt. Aja, får ta itu med det nån dag framöver när jag har tid. Den här veckan känns alltför fullbokad för det.

Blev inget religionspluggande för mig. Haha, jag orkade inte. Jag gick upp till min pappa och såg sista perioden av  hockeyn ist ;) Dock fixade jag klart svenskan och fick till några hyfsade svar på kvinnligt/manligt/mänskligt-frågorna, så jag har varit rätt duktig iaf;)
Ska iaf bli skönt att bara kunna slappa imorrn på svenskan. Man har egentligen lektionen på sig att skriva klart men nu är jag ju redan klar så då kan jag ju göra vad jag vill:) Är så himla skönt att göra färdigt grejer! :D

Passade på att duscha nu efter hockeyn också. Tyvärr, fanns det inte så mkt varmvatten och mamma föreslog att jag skulle duscha imorronbitti ist (då hon skulle orka elda) men jag vågade inte chansa på att göra det. Jag vet nämligen att  jag är ofantligt bra på att ligga och dra mig till absolut sista minuten på mornarna:P Det inneär att jag precis hinner klä på mig, packa väskan, fixa håret någorlunda och oftast äta frukost (det händer att jag ibland får ta med mig mat och äta i bilen på väg in till stan). Jag har alltså definitivt ingen tid till att duscha på 10-15 min. Därför duschade jag nu ikväll ist i det halvkyliga vattnet. Men det gick rätt bra ändå, man ska ju härdas ibland också...helst jag...lr hur Jimmi ;)
Aja, nog tjatat om detta. Måste ju fan i mig sova snart. Ska ta och borsta tänderna nu sen ringa till min älskling :)
- Saknar dig Jimmi, bara så du vet <3 Skulle så gärna vilja somna på din axel ikväll :) Massa kelsjuka kramar***

God natt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0