50-års-present

Skönt att äntligen vara hemma igen:) Jag satt tidigare kvar i en av skolans datasalar i väntan på min buss. Då passade jag på att göra lite på mitt bildspel om Kanada. Det blir faktiskt ganska bra. Är lite pyssel bara, men det kommer nog gå att få ihop nåt tillslut. Jag har nästan animerat alla bilder färdigt samt skrivit in den text jag ska spela in till varje bild. Förhoppningsvis hinner jag nog klart på nästa multimedialektion (vilket blir efter lovet).

Annars har jag varit rätt seg i dag. Fortfarande är min hals dålig, vilket stör mig. Jag är inte van vid att vara sjuk och vill inte vara det heller! Måste gå och ta några C-vitaminer nu snart, kom jag på. Det borde göra susen:) Blir förstås ingen träning för mig ikväll heller, ist ska jag vara hemma och tycka synd om mig sj:P

Mamma har föresten fått en ny dator i 50-årspresent av sin storebror! (Hon fyller 50 år imorgon egentligen men hon fick presenten i förskott). Det blev jag väldigt glad över eftersom det borde innebära att färre personer i min familj tjatar om att få sitta vid min dator! Då får jag förhoppningsvis ha min mer i fred. Nu har ju mamma / familjen en som funkar och inte går överlångsamt (vilket den tidigare gjorde:P). Haha, datorn vi haft tidigare var dessutom jättegammal och skulle brinna upp när som helst:S Så snacka om bra tajming med presenten! :)
Jag ska köpa en present tillsammans med mina tre syskon. Men jag tänker inte skriva vad. För jag vet att mamma brukar gå in och läsa min blogg ibland. Inte ofta, men ibland. Skulle vara onödigt att skriva ut vad presenten är här också går hon in och ser det. Men jag kan skriva vad presenten är sedan när hon fått den.

Har jag gjort nåt lr? Vad isf? Varför detta? Jag kanske är helt korkad men jag förstår faktiskt inte...:( - Lägg av!

Nej, nu ska jag försöka skriva på min dryga bokrecension. Skulle vara skönt att få den färdig nån gång, See you!

Kommentarer
Postat av: Jenny

du får ta och krya på dig! jag kommer till skolan imorrn :) haha ja att citatet..fick mig att låta lite smart hahahaha! :P hoppas det går bra med recensionen!

2007-10-23 @ 17:54:18
URL: http://viklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0