You make me happy

Är så himla glad över att jag inte gav upp vårt förhållande utan gav det en chans till! Har funkat kanon såhär långt. Trots att den där natten var jävligt jobbig på många sätt, så tycker jag ändå att vi kom varandra mkt, mkt närmare. Du öppnade dig verkligen för mig och det är jag så himla glad för att du gjorde just då, du kan inte ens ana. Hade du inte gjort det...ja, då vill jag inte ens tänka på vad som kunnat hända. Känns som att vi vet mer var vi har varandra nu. Åtminstone känner jag så om dig:P Du är så underbart fin och snäll mot mig på alla sätt och vis! Du får mig att känna mig så speciell. Jag är så ofantligt lycklig över att just jag har fått dig. Tack för att du finns Jimmi! I <3 YOU!
hjärtaimage14

Kommentarer
Postat av: Kajsa

skönt att det löst sig =) Jadu, jag vet inte.. ett bra tag i alla fall, många månader.. tappat räkningen. :S

2007-11-12 @ 00:16:09
URL: http://svedd.blogg.se
Postat av: Ylva

Vad fint skrivet! :) Men du får ta o berätta för mig sen, jag har en del att prata med dig om också. :P

2007-11-12 @ 17:09:44
URL: http://hockeyflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0