Vinter-design

Hehe, eftermiddagen har inte precis blivit som jag tänkt. Jag har inte ätit (lr okej, en banan då) och inte heller läst någon bok ist fastnade jag vid nätet, lr rättare sagt vid att designa min blogg. Var ju bara tvungen att få till alla färger och liknande, haha! Det är ju ta mig fan helt omöjligt att slita sig från det innan man fått till allt som man vill. Jag är relativt nöjd med slutresultatet iaf :) Nu känns min blogg lite mer "vintrig", vilket ju passar väldigt bra:)
Känns kul och fräscht med lite förändring ibland.


Måste hjälpa till att packa upp matvaror nu, mamma kom precis hem nämligen. Strax kommer Jimmi och hämtar mig med. Vi ska käka pizza och se på Idol hemma hos han:) Åtminstone ska jag se Idol, haha. Får väl se om han vill spela wow medans lr nåt. Hoppas ni får en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0