Väl genomförd skoldag

Har faktiskt lyckats vara rätt duktig i skolan idag trots min trötthet (somnade inte förän 1 inatt:S).

På teckenspråket sjöng vi julsånger, haha. Det gick väl sådär men man kom faktiskt ihåg en hel del ord efter ett tag så alltför illa var det ju inte:) Var rätt så roligt att sjunga på teckenspråk med, haha:D

På religionen skrev vi på vårt arbete om ögondaignostik vilket jag tycker gick bra. Vi är typ klar med faktadelen, nu har vi bara diskussionsdelen kvar där man ska jämföra med "new age". Det får vi väl fixa till veckan lr nåt. Som tur är så är det ju inte allför bråttom med att arbetet ska vara inlämnat iaf. Huvudsaken är att det blir innan jul och det ska man ju kunna klara av tycker jag:P

Svenskan gick faktiskt bra den med. Haha, var inte så himla svårt som jag trodde:P. Jag blev på nåt sätt klokare av Anna i min grupp (som varit sjuk tidigare i veckan) fastän hon egentligen inte sa nåt speciellt men. Vad fasen, jag klagar inte iaf. Jag skrev klart om min "gubbe" idag:). Känns jävligt skönt för nu slipper jag dona med det i helgen. Jag hoppas bara att de andra i gruppen tar ansvar och skriver om sin gubbe med. Vi måste ju försöka sammanfatta allt på måndag och då är det viktigt att alla "gubbar" är klara:P. Vi ska ju redovisa på tisdag så det finns inte så mkt tid att spela på direkt.

På idrotten var det volleyboll som gällde. Var väl rätt så kul dock kan jag bli lite irriterad på att man står stilla så mkt, helst när man (som idag) är 7-8 st på varje lag. Man blir ju inte direkt svettig om man säger så. Sen får man rätt ont i händerna med:/ vilket inte heller är så kul men. Jag lyckades serva in två servar iaf, vilket jag är nöjd med. Jag är verkligen kass på att serva nämligen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0