Trött men effektiv

Idag har det varit en rätt jobbig dag. Har känt mig jävligt trött, förkyld och seg. Skönt att man fick se film på både geografin och psykologin iaf, det är ju alltid skönt:)

Har faktiskt lyckats vara duktig efter skolan trots att jag känt mig förkyld (lr rättare sagt: att förkylningen är på väg igen:S känner det som en stor klump i halsen) och trött. Jag åt den middag vi skulle, makaroner och pastasoppa. Det var iofs bara att värma i mikron så det var kanske ingen bragd i sig, haha:P Men sen har jag plockat in i diskmaskinen, pluggat internationella relationer (gjorde jag medan jag åt), hämtat upp en massa av mina tvättade kläder fr källaren, vikt en del av dessa kläder, hjälpt till med att packa upp varorna, ätit 3 frukter och ett glas med C-vitamin och packat upp väskan. Ibland kan man faktiskt vara jävligt effektiv trots att man är trött och sliten. Mkt handlar om vad man har för inställning.

Hade egentligen dock tänkt att byta låtar på min mp3 samt att tömma mobilen med, men det hinner jag inte nu. Det får jag göra efter hockeyn. Nu ska jag nämligen gå och slappa lite och se Modo-Timrå. Det tycker jag att jag är värd efter allt vettigt jag gjort idag;P Sen efter hockeyn ska jag nog försöka fixa mobilen och mp3n, samt vika resten av kläderna. Modo måste vinna ikväll btw annars kommer jag inte bli glad:(

Ska dra till pappa nu, matchen har ju redan börjat ser jag...Bloggar kanske senare ikväll om jag har tid:P...
Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0