Time to sleep

Tänkte bara säga att jag måste sova nu! Måste nämligen kravla mig upp redan kl 6 imorrnbitti eftersom mamma är ledig. 7-bussen är det alltså som gäller. Usch, känner redan nu hur jävla jobbigt det kommer att vara. Kommer tvingas stå ute och vänta i kylan på bussen med, två ggr tom(!) eftersom jag måste göra ett bussbyte i Sidensjö med. Brrr...aja, lika bra att man lägger sig nu för att sova så man inte försover sig. Känns som lite onödigt.

Känner mig föresten inte lika sjuk nu som förut idag, vilket är väldigt skönt:) Det är bara att hoppas att den goda trenden håller i sig!

Orkade inte göra någon läxa ikväll heller. Haha, vad slapp man är alltså:P Dock städade jag upp lite på rummet iaf, alltid nåt;) Pluggandet får bli i morgon lr någon annan dag.

God natt och sov gott! :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Sov gott! :)

2007-11-14 @ 23:54:56
URL: http://aleqz.blogg.se
Postat av: Carro

Jajemensan det ska jag göra;) fast då kanske du blir avis hihi!
Det gick säkert hur bra som hellst! :)
haha jag tycker också att jag flummade iväg men det löser sig nog;) är ett ämne som man lätt gör det i liksom ;P
ska du på klassfesten föresten?

2007-11-15 @ 12:53:33
URL: http://carro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0