Spelkväll

Nu är jag och Jimmi hemma hos min mamma. Vi ska nämligen spela spel med mamma, Ola, Betty och Mange. Vet inte vilket spel det blir men det blir nog nåt av: "Monopol", "Alias", "Personality" och "Vem tar vem". Vi ska äta chips, dipp och popcorn med. Mysigt och gott:) Nähä, nu låter det som att vi kanske ska spela kort istället..."plumpen" verkar det bli. Nej, nu ska vi börja spela tydligen så jag måste dra. Blir tidig kväll för mig ikväll med föresten eftersom jag har match imorrn och måste vara inne i stan kvart i 11:S drygt! Men det ska nog fixa sig, hoppas det iaf:P

Har inte hunnit sett Svensson Svensson än heller, men det blir väl senare ikväll kanske lr imorrn vem vet:P

Ha en bra kväll allihop! :)

Kommentarer
Postat av: Ljungh

Haha, kan gladligen tala om att de var gott också :D

2007-11-25 @ 15:09:36
URL: http://ljungh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0