Soffor

Återigen har man ännu en jobbig skolvecka framför sig. Gud, vad snabbt tiden går alltså. Kollade just i kalendern och det är bara 3 veckor kvar till december och 6 kvar tills jullovet. Det är ju inte så himla länge egentligen:) Härligt!

Idag efter 4 nån gång ska jag och Jimmi åka till "Unika hem" och kolla på två soffor. Han ska köpa en ny soffa och då måste vi prova ut vilken som passar bäst. Kommer säkert vara väldigt trött men det går nog bra ändå. Har nämligen inte just sovit ut så mkt i helgen tyvärr:/ På lördagen gick jag upp tidigt pga av hockeymatcherna i Östersund och på söndagen klev vi upp kl 11 men då hade jag somnat först halv 4:S, inte bra. Var jättetrött den morgonen men tillslut lyckades Jimmi få upp mig:P. På helgen måste man sova ut mkt, åtminstone en dag (helst söndag). Men man får väl försöka ta igen det nån gång nu i veckan kanske? VI får se.

Nej, nu ska man försöka genomlida ännu en skoldag. Börjar dra ihop sig.
Ha en bra dag allihop! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0