Småirriterad

Blev väldigt sent för mig igårkväll precis som jag trott innan. Jag la mig inte och sov föränns kl 1. Gissa om jag är trött idag? Men det bli så när man kommer hem 23.15 och sedan måste äta nåt plus att man är pigg efter matchspelandet. That's life sometimes.

Matchen gick iaf skit. Vi förlorade med 2-1 och spelade dåligt. Var väl inte så långt borta att vi hade fått in en kvittering ändå men "nära skjuter ingen hare" som det heter. Jag var riktigt sur direkt efter matchen främst pga att vi förlorat men också för att klockan var så mkt. Jag visste att jag inte skulle komma hem föränn efter 11:(

Idag kan jag inte låta bli att bli småirriterad:( Tycker inte det är ett dugg kul när man ska göra ett grupparbete och man själv försöker hitta fakta medans andra bara sitter och surfar runt för kul. I ett grupparbete är det väl meningen att man ska jobba tillsammans, inte att en person ska göra typ allting (arbetet har iofs precis börjat så man ska väl inte överdriva men)...lr har jag missförstått alltihop? Blev iofs lite bättre efter ett tag av lektionen men. Visst, jag kan förstå om folk är less på skolan och trötta (det är ju jag med!)...klart det är skönare att bara sitta och surfa runt då. Men grejen är att man ändå måste försöka jobba om man vill ha bra betyg. Jag hade såklart helst av allt också velat surfat runt och struntat i att jobba men det funkar ju inte riktigt så. Dessutom känner jag att man lix kan jobba när man ändå är här på skolan. Annars hade man ju lika gärna kunnat vara hemma. Det ger ju inget att vara här på skolan om man ändå inte gör nånting vettigt!

Längtar tills efter idrotten (kl 14.00) då jag äntligen har helg :) Så himla skönt. Har iofs lite jag borde plugga i helgen men ändå...underbart att kunna sova ut och slappa! 

Nu ska vi ha projektarbete, jag hoppas det kommer gå bra...Ha det bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0