Slapp kväll

Ikväll blir det nog rätt slappt, har inte så mkt energi för tillfället. Borde väl egentligen (som vanligt) städa rummet men veté faan om jag ids:S Mitt rum har en förmåga att bli stökigt snabbt trots att jag nyss tycks ha städat. Tro vad det kan bero på? Måste spöka lr nåt, haha. Att jag skulle vara duktig på att stöka ner är ju helt omöjligt! ;P

Ikväll ska jag se "Bonde söker fru" iaf:) Är ett så avkopplande och gulligt program på nåt vis. Haha, vet inte riktigt varför jag tycker det egentligen för egentligen, egentligen är ju hela programmet bara sjukt. Jag menar, ofta man är med sådär i TV för att hitta en partner...speciellt inte när man ska välja ut en av fem som bor på ens egen gård:S Jag skulle  personligen aldrig vilja vara med i nåt sånt där. Men det är ju kul att andra vill det iaf så man får lite underhållning:P:)

Var föresten riktigt duktig i morse sen jag bloggat.
Jag mejlade både om studentmössan, ringde ungdomsmottagningen och bokade en tid plus läste i sv-häftet innan min första lektion började. Fan vad jag kan vara duktig ibland;D Jag blir faan förvånad över mig sj alltså:P Tur det inte händer alltför ofta iaf för då hade man nog börjat fundera på om man är sjuk lr nåt, haha!

Kanske bloggar senare ikväll, får se....Ha det bra så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

Oh nämen tack så mycket, du får gärna sno den om du vill =) och stjäääärnor är sååå fiiint och underbart =) hahah stjärndåre är jag det ;)

2007-11-07 @ 21:42:16
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

hahah aaahh jag avgudar det programmet!! hehe Karl.Petter är en myspys karl som man bara vill grisa med =) haha

2007-11-08 @ 08:01:51
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0