Skön hockeyträning:)

Var riktigt skönt att träna idag trots att skridskorna var jävligt osköna. Det berodde på att det var syrrans, haha! Mina var nämligen så slöa att jag tog hennes ist. Jag ställde dock mina egna skridskor på slipning direkt efter träningens slut. Mina egna är bäst!

Måste köpa nya damaskhållare!
De jag har nu är så utnötta att de inte kan hålla uppe mina damasker längre:S Damaskerna lossnar och hasar ner hela tiden. Mkt irriterande! Måste knäppa fast damaskerna varje gång man kört en övning en gång. Får se till att komma ihåg att köpa in ett par nya tills på torsdag då jag har träning igen! På lördag har vi matcher i Östersund och då måste min utrustning vara 100%! :)

En annan sak jag måste komma ihåg är att betala in studentmössan. Men först och främst måste jag mejla och be "student-företaget" (lr vad tusan man kallar de vi köpt mössor av:S) att ändra en liten detalj i min beställning. Kanske fixar det imorgon, får se.

Ska se film nu...Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0