Skolstress

Skoldagen har varit sådär. Lr ja, rättare sagt...två lektioner gick väl bra (internationella relationer och projektarbete) men den tredje (sv) gick åt helvete typ:/ Där ska jag och några till leta upp fakta om nå nordiska författare som levde under romantiken och sedan koppla dem till nån jäkla rubrik. Man fattar inte ett skit ungefär:S Blir så less också när mer än halva gruppen man ska jobba med inte är på skolan. Lätt för mig och Jenny att jobba när vi inte ens vet hur vi ska göra typ:S Är man fler kan man ju hjälpas åt iaf. Suck, vad less man blir. Det ska vara klart tills på tisdag med, för då ska vi redovisa det inför klassen, perfekt...lr inte:S Lär väl bli att man måste sitta och jobba med det där efter skolan lr på nå raster. Känns riktigt drygt alltså!

Samma sak med religionen, där känns det också jävligt stressigt:S Där ska min grupp jobba med irisdiagnostik. Vi ska skriva hur det funkar, historik mm sen ska vi koppla det till "new age" och skriva kritik (positiv lr negativ) om det mm. Problemet är att folk har varit borta där med (är bara jag som varit på alla religionslektioner på sistone) så därför ligger min grupp väldigt mkt efter. Vi har börjat skriva litegrann, men vi har typ näst intill allt kvar känns det som:( Drygt...helst när vi bara ha en lektion (fredag) kvar där får tid till att jobba med det. Det enda positiva är väl att det tydligen inte var så jättebråttom med att lämna in det där arbetet. Det räckte tydligen om man lämnade in det innan jul. Alltid nåt iaf, men det känns ändå drygt att inte få nån lektionstid till det:(



Jag känner mig väldigt stressad pga skolan för tillfället och det går ut över hela mig känns det som:/ 
Förhoppningsvis blir det bättre snart. Jag har iaf varit duktig och läst på till provet i internationella relationer imorrn, så det behöver jag inte tokplugga till ikväll iaf. Kommer nog bara kolla igenom det lite smått:P Känns som att jag kan det mesta redan:P Jag hoppas/tror det iaf. Sen kan man ju aldrig vara säker föränn man väl sitter där och gör provet (och knappt då heller) men.

Aja, har lite att fixa nu....Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0