Sjuk =/

Nu har jag äntligen kommit hem! Precis som jag misstänkt så har jag feber (38.3 grader) så det finns en risk att jag kommer måste vara hemma imorrn. Fast vi har ju en rätt slapp dag imorrn, film hela fm bl a så jag får se...kanske far iaf. Det beror helt på hur jag mår imorrnbitti.

Annars sitter jag här på rummet och vet inte riktigt vad jag ska orka hitta på:P Har inte just nå mkt ork för att göra så mkt men jag vill ju som göra nåt. Besvärligt. Kanske ska ta mig för att ringa lite? Ja, det ska jag banne mig göra. Orkar inte plugga ett skit ikväll iaf, inte när jag mår som jag mår.

Måste säga att det är väldigt trevligt att det är snö ute iaf:) Det har jag längtat efter. Blir som mysigare då.

Nej, nu ska jag ringa och äta min clementine och dricka upp glaset med C-vitamin. Förhoppningsvis blir man frisk fortare då. See you! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Lugnt :) Man vill väl att människor man känner ska få må bra :) Jag känner mig också lite febrig, men det är nog för att jag varit ute och gått 1 mil :S aah värsta drygt ^^, haha. Men hoppas du inte mår alltför dåligt imorgon, men gå inte till skolan om du inte känner dig bra, onödigt om du blir mer sjuk :/ Krya på dig, igen ;D

2007-11-13 @ 20:20:45
URL: http://minimadde.blogg.se
Postat av: Jenny

mäh:( krya på dig ju!

2007-11-13 @ 20:28:05
URL: http://viklund.blogg.se
Postat av: isadora

Hoppas att du kommer imorgom, det är alltid lika kul på skola när du är med. krya på dig :)

2007-11-13 @ 22:09:15
URL: http://isadoras.blogg.se
Postat av: angelica

haha jo många gör så, lite dumt tycker jag.

2007-11-14 @ 11:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0