Sista lovdagen:(

Så har den sista dagen på lovet kommit, buhu:( Känns riktigt jävla tråkigt! Hade lätt kunnat offra mig och haft lov i 1 vecka till, lr 2 lr 50...ni fattar nog vars jag vill komma;P Men, men det är väl bara att härda ut. Är ju snart jullov...även om det är ett tag till dess:/

Idag måste jag ta tag i mina läxor som jag typ skjutit upp hela lovet, haha:P Slapp, man kan vara alltså. Men ett lov är ändå till för att slappa och inte för att tänka på skolan och göra massa läxor. Viktigast att göra är att träna på teckenspråket som jag troligen har prov i imorrn, suck:( Känns rätt tungt att ha prov första dagen efter ett lov men, men vad gör man? Ska träna på teckenspråket senare idag iaf, det måste jag alltså!

Annars känns det som att det kommer bli en rätt slapp dag idag:P Hehe, detta med all rätt eftersom skolan börjar imorrn! Får se om jag ids vara snäll och städa lite åt Jimmi i hans hus, hehe:P. Han skulle nog bli ganska glad om jag gjorde det iaf. Slapp som han sj är;D haha!

Min hosta har inte försvunnit än:( Tror ni jag är less lr? Svar: Nej...jag är mer än less! Vill så gärna träna! Är grymt sugen på det. Drömde föresten om att jag tränade natten till idag. Till veckan känns det som att det finns en risk att jag kommer att träna även om min hosta inte gått över helt. Vi har ju tydligen sammandrag (matcher) på lördag med och då gäller det att man tränar innan dess så man orkar med att spela. Viktigt, viktigt...aja, nu orkar jag inte skriva mera här. Återkommer väl senare idag troligen...ni märker väl:P...Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jenny

förstår din träningsabstinens! Är så jäkla jobbigt när man är sjuk =/ krypa på dig!

2007-11-04 @ 17:34:49
URL: http://viklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0