Otäck dröm

Skoldagen har gått fint. Provet i morse gick rätt så bra kändes det som:P trots att jag kom fem minuter sent plus att jag inte läst igenom det ett dugg igårkväll. Skönt att ha det bortgjort! Sen har vi haft en ganska lugn dag överhuvudtaget. På psykologin såg vi bara klart en film, skönt. Dock var filmen väldigt tragisk men...filmens namn? "Krigarens själ". Det är verkligen en film som är värd att se även om det inte är någon underhållande film. Våldet i filmen är jävligt obehagligt men filmen berör en verkligen iaf!

Det finns alltid en anledning till att människor gör som de gör, så är det bara. Sen kan det ju förstås finnas olika anledningar och ibland också många...men det finns alltid minst en anledning iaf. Det är nåt att tänka på.

Drömde en jävligt läskig dröm igårkväll föresten. Jag drömde om att jag körde bil och tappade kontrollen över bilen och var med om en bilolycka. Riktig läskigt! Kändes så jäkla verkligt när jag vaknade också, usch! Vem vet, Kanske drömde jag det för att jag ska vara mer försiktig i trafiken helt enkelt? Jag kan säga såhär, jag kommer ju inte bli mindre försiktig iaf...tvärtom.

Ska bli skönt att träna ikväll, jag längtar verkligen:) Är så himla skönt/roligt att spela hockey så det finns inte. Tack gode gud för att de uppfann den sporten alltså!

Nej, kanske ska försöka ta tag i mig sj och plugga lite teckenspråk för en gångs skull. En liten stund borde man ju kunna orka med åtminstone:P  Hoppas ni får en fin kväll:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Mm hoppas jag med! Tack för att du bryr dig (F)

2007-11-29 @ 18:24:20
URL: http://minimadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0