Nya kläder

Unnade mig sj att shoppa lite idag efter skolan. Var ett tag sen jag köpte kläder sist så jag tyckte att jag förtjänat det:P När vi slutat kl 15.00 tänkte jag först bara gå till en datasal, i väntan på min "5-i-4-buss", men så kom jag fram till att jag hellre ville kika lite på stan. Och då blev det så att jag hittade en del saker jag ville ha som jag också köpte:) Jag köpte 2 långärmade tröjor (svart och blå), bh+trosor (lila). Alltid kul med lite nya kläder:)

Kvällens planer:
  • Lägga in ved i pannan kl 18.10
  • Se "Bonde söker fru" kl 20.00
  • Lägga mig och sova innan kl 23.00
  • Slappa vid datorn, surfa lr se nån film
  • Försöka städa lite på rummet
  • ev. göra lite läxa, om jag ids dvs:P (psykologi och bokrecension)
Blir som ni märker ingen "bladning" för mig ikväll alltså. Lika bra det när jag inte mår sådär hundra. Hade ju faan i mig feber när jag kom hem nu för ett tag sen med:S Inte så mkt dock (38 grader) men ändå. Inte bra! Dock känner jag mig inte sådär värst sjuk just nu. Jämfört med igår-eftermiddag och kväll är jag ju så gott som frisk nu typ:P Det är lite skillnad med andra ord.

Ska försöka börja städa på rummet nu...vi hörs kanske senare ikväll!:)

Kommentarer
Postat av: carro

Jag tycker föresten också det är skönt att
ahaaaaa jaaa då kanske det kan bli lite svårt:/ jag får berätta för dig sen hur bra det var hihi;)
ja grymt skönt att ha det borytgjort! Jag skrev om medias inflytande på ungas självbild.. vad skrev du om? Okej nu kanske jag är dum, för du kanske har nämnt det i bloggen och jag missat det och det kan jag inte läsa medans jag skriver haha;)

2007-11-14 @ 20:06:24
URL: http://carro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0