Man lär av sina misstag

Konstigt, sent igårnatt skrev jag ett inlägg här som sen bara försvann. Konstigt värre! Aja, det är skitsamma egentligen.

Blev en ganska händelserik kväll igår på många sätt trots att jag bara tänkt vara hemma och ta de lugnt egentligen...

Jag var hemma hos Jimmi och såg Idol iaf, missade en del i början dock men det gjorde inte så mkt. Skönt att Sam äntligen fick lämna Idol, känns som att han borde fått gjort det för flera veckor sedan egentligen...men, men bättre sent än aldrig.

Efter Idol blandade jag till en skitgod milkshake:) Jag tog mjölk, hallon/vanilj-glass och vispade ihop det ....skitgott:D Problemet var att min hals inte mådde så bra av det men., gott var det iaf:P För att ta hand om min hals så drack ja en del te efteråt och då kändes det lite bättre:)

...Tänk vad mkt min egen dumhet och spontanitet kan ställa till med ibland. Onödigt och korkat, men man lär ju sig av sina misstag och det har verkligen jag gjort den här gången. Aldrig mer på detta sätt! Ibland är man helt enkelt för dum för att inse vad man gör på en gång, det är först efteråt man inser vad man egentligen ställt till med:S

Känns som att vi kommit varandra närmare nu än nånsin trots alla problem. Jag är beredd att satsa, våga och försöka mera . Jag tror vet att vi kommer klara detta om vi båda verkligen anstränger oss. Jag är så stolt över att se hur du verkligen försöker. Dina försök gör mig lycklig och får mig att inse att du verkligen bryr dig om mig:)
I <3 you = Sant! Du kan inte ens ana hur mkt jag tycker om dig...

Kommentarer
Postat av: Fr'o'hlen

Tycker om dej med min älskling

2007-11-03 @ 15:38:54
URL: http://ne-clan.se
Postat av: Jenny

haha..jadu du får se om ett tag ;)

2007-11-03 @ 19:20:14
URL: http://viklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0