Lugn skoldag

Idag har jag känt mig väldigt trött vilket beror på min sena träning igår. Kom inte hem, föränns kvart över 11 och då var jag ju bara tvungen att äta:P (brukar alltid vara törstig och hungrig efter hockeyträningar) sen behövde brorsan lite hjälp med min dator, han hade fått lov av mig att sitta vid den. Allt detta tog sin lilla tid och klockan hann bli rätt mkt, vilket jag bittert fått ångra idag men, men.

Som tur är har skoldagen varit rätt lugn. Teckenspråket i morse gick riktigt bra trots att vi jobbar självständigt. Jag och Ylva var väldigt duktiga och skrev upp en hel del nya ord, förhoppningsvis kommer man väl ihåg de flesta med:) Bra jobbat av oss iaf!;P

På religionen var det rätt lugnt med. De som inte redovisat bilderna till budorden skulle göra det, så vi som redovisat satt bara och lyssnade, skönt:) Sista halvtimmen pratade vår lärare lom New age. Var inte lätt att förstå allt, men en del förstod jag iaf:P

På idrotten var det Streetdance. Vår klass fick vara med två andraårs-klasser eftersom idrottsläraren Kicki inte trodde att vi haft någon Streetdance i tvåan, vilket vi ju visst haft:S Vi fick pga detta lära oss exakt samma dans igen. Det var lite småtråkigt men det var rätt kul ändå. Dock är jag inte så bra på att komma ihåg ordningen för alla rörelser och steg men det funkade ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0