Lite skillnad

Har ändrat lite smådetaljer på min blogg, har bla. fixat in en almanacka ( som jag alltid velat ha =) ). Började ändra en massa färger också men jag fick inte till det riktigt, så då lät jag det vara. Ska ändra färgkombinationerna sen när jag har mer tid och tålamod. Är riktigt kul att förändra faktiskt, blir som nytt och fräschare på nåt sätt. Bytte föresten visningsbild också samt skrev en ny bloggrubrik.

Nej, nu ska jag faktiskt gå och se sporten=) Vad gäller pluggandet har det väl inte blivit riktigt så mkt som jag tänkt ikväll men det får gå ändå. Har ju fortfarande några timmar kvar till skrivningen så:P Får väl kolla igenom lite sen innan jag somnar och kanske lite imorrnbitti. Det bygger sig nog på nåt vis...Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0