Konstig känsla

Plötsligt har jag åter igen blivit medveten om något som jag egentligen vetat hela tiden. Jag har bara varit så blind. Det finns så många punkter egentligen om man ser det utifrån, helt neutralt. Egentligen är det så självklart. Bara jag som varit för dum. Har börjat inse att det snart inte finns någon annan utväg. Snart återstår det förmodligen bara en sak. Jag är rädd, osäker och ledsen...men egentligen borde jag ju inte vara det när det är så självklart. Det är självklart "egentligen" men inte "egentligen" för mig. Det är en konstig känsla. Alltihop är konstigt egentligen men det är dags att inse vad man egentligen håller på med. Dags att man börjar tänka lite på sig själv...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vadå? :(

2007-11-02 @ 14:43:45
URL: http://hockeyflickan.blogg.se
Postat av: Rika

Kan kanske berätta sen...

2007-11-02 @ 14:58:14
URL: http://hockeyrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0