Kall och oroad

Jag var tvungen att gå upp tidigt idag med:( Typiskt nog skulle jag ju tydligen ha bokat in en tidig tid på ungdomsmottagningen just den här morgonen. Attans också! Aja, det har gått rätt så bra iaf så här långt trots att jag inte kunnat ta ut en skön och välbehövlig sovmorgon. Har nyss fixat till det sista på hälsofrågorna och skrivit ut det. Vet inte om det är så bra direkt men det får duga, orkar inte göra nå mer på det där:P Är less på det. Det får bli som det blir.

Måste få säga att jag tycker min pojkvän är lite dum. Han har haft väldigt ont i ryggen sen i söndags och har tom varit på vårdcentralen ang. det. Det rörde sig troligen om en ordentlig sträckning så han fick en uppmaning om att vila/ta det lugnt ett par dagar tills det gått över. Trots detta är han och jobbar idag:S Först skulle han bara fylla på bränsle i deras grävmaskiner, eftersom det tydligen bara var han som kunde göra det. Men sen nu har han stannat kvar på sin arbetsplats för att "testa" att jobba. Trots att han sa till mig på mobilen för bara ett litet tag sen att han fortfarande har ont i ryggen plus att han börjat få ont i halsen:/ Tycker han är dum som jobbar. Men han påverkas mkt av att de har så himla mkt att göra på jobbet. De ligger efter jättemkt nämligen. Jag blir i vilket fall som helst orolig för honom. Vill ju inte att han ska förstöra sin rygg och behöva ha ont jättelänge i den bara pga att han börjar jobba för tidigt. 

Måste äta lunch snart. Vet inte riktigt hur jag ska göra. Det lättaste och billigaste:P alternativet är ju att äta här på skolan. Problemet är bara att jag troligen måste sitta ensam och äta då vilket ju inte är så kul. Men jag kommer nog göra det ändå. Ids inte gå ner till Subway lr nåt när det är så fruktansvärt kallt ute som det är idag:( Höll fan på att frysa ihjäl förut:S Tur man har långärmad tröja iaf och en relativt varm vinterjacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0