Jag - den mest frusna

Jag måste vara den mest lättfrusna personen i världen alltså. Från det att jag kom hem fr stan idag runt 6 och till nu har jag gått omkring här hemma i ett par vanliga sockar, gosesockar plus mina egna varma tofflor - 3 lager alltså! och trots detta svettas jag inte om fötterna. Jag är inte frusen längre men jag är inte sådär "övervarm" heller. Fötterna är normalvarma. Jag är väldigt konstig, jag vet:P

Sen har jag haft på mig min vinterjacka under hela denna tid med. Jag har alltså ett linne på mig, en långärmad tröja och en vinterjacka utanpå det...och jag sitter alltså inomhus(!) Och jag svettas inte heller om överkroppen. Jag måste fan vara värst alltså, åtminstone ibland:P

Dock måste en sak tilläggas till detta:
När jag kom hem fr stan var det 18 grader här inne så det gjorde väl att man inte blev varm så snabbt efter att man varit ute/suttit i bilen och åkt. Men nu är det 22 grader här inne (brorsan har eldat) och ändå tycker jag det är skönt att sitta med alla dessa kläder:) Haha, dock måste jag tyvärr ta av mig allt nu när jag ska sova snart men, det var skönt så länge det varade iaf:)

Ska gå och lägga mig nu strax så jag orkar med morgondagen som nog kommer bli en väldigt händelserik dag.
- God natt på er och dröm fina drömmar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0