Hoppas på Marie

Ska bli otroligt skönt med helg:) Har inte så mkt planer förutom att jag såklart ska var med Jimmi och åka till Umeå imorrn. Vi lär nog fara till Umeå relativt tidigt (väldigt tidigt med mina "mått mätt":P), kanske kring 11-12. Det innebär att jag inte kommer att kunna sova ut så länge som jag skulle önska. Men, men jag får se till att sova ut på söndag ist, funkar ju det med.

Ikväll är det Idol som gäller iaf:) Ska bli kul att se, dock kommer jag sakna Daniel:( Fy fan alltså, har fortfarande inte fattat hur han kunnat åka ut. Helt sanslöst! Helst när han förra veckan gjorde en sån överaskande/rolig grej mot juryn med. Aja, inte så mkt att göra åt. Svenska folket är korkat ibland, så är det bara. Nu håller jag ist på Marie. Hon har en jävligt bra röst tycker jag! Det är inte så kul att hon varit med i Big brother och gjort *ähum* lite saker där men hon kan verkligen sjunga iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0