"halvsjuk"

Det blev så att jag for till skolan idag ändå. Känner mig väl inte jättefrisk men jag har ingen feber iaf. Är bara att hoppas att jag inte blir sjuk igen bara efter denna skoldag:S. Hade kunnat vara hemma idag med, kändes som lite "fifty-fifty" i morse men jag beslöt mig för att fara eftersom jag inte ville missa nåt. Så det är bara att hoppas på det bästa nu när jag farit.

Ikväll har vi tydligen sk. "bladning" med vårt hockeylag. Men jag vet inte om jag kommer orka fara precis. Känns tillräckligt om jag klarar av den här skoldagen. "Bladningen" är kvart över 7 tydligen men jag vill verkligen inte stanna i stan. Kanske far om jag får låna pappas bil lr mammas? Beror på hur jag mår. Just nu känns det inte så lockande iaf.

På fredag ska vi ha klassfest...om vi nu har nånstans att vara dvs? Isadora hade ringt muséet ang. "Ödbergska gården" (en hembygdsgård man kan hyra här i stan, där vi var förra klassfesten) men den var tydligen upptagen. Så nu måste vi antingen leta upp nån annan billig lokal lr också vara hemma hos nån i klassen. Isadora kommer säkert ta upp det med klassen idag. Själv ska jag inte på 200-dagars på Plattan efter klassfesten iaf eftersom vi ska fira mammas 50-årsdag med kusinerna på lördag. Enda gången man träffar dom vill man inte riskera att inte vara "fit for fight". Så för egen del är det inte hela världen om vi inte har nån klassfest i helgen, även om det förstås är kul. Aja, får se hur det blir med det där.

Hoppas ni får en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0